yaf

yaf
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

 تحقيقات فراواني در مورد توانبخشي وستيبولار يا توانبخشي تعادلي انجام گرفته است و اثبات نموده كه در بهبود علائم مربوط به بسياري از اختلالات تعادلي كاملا موثر مي باشد . افراد مبتلا به اختلالات وستيبولار اغلب مشكلات سرگيجه، منگي و گيجي، اختلال بينايي و يا عدم تعادل را تجربه مي كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۸:۱۲ ] [ pari ]

تغذيه يكي از پايه هاي اساسي حفظ سلامت سيستم ايمني است، به همين دليل متخصصان تغذيه مي گويند، براي مقابله با آنفلوانزا، مردم بايد سيستم ايمني بدن خود را تقويت كنند كه اين مهم با تغذيه مناسب، سالم و متنوع امكان پذيراست.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۷:۱۷ ] [ pari ]

البته اگر مي خواهيد از روي ظاهر اين پودر به اصل بودن آن پي ببريد، بايد گفت كه رنگ پودر پياز بين سفيد تا كرمي است. بافت آن هم كاملا يكنواخت مي باشد و مواد خارجي در آن وجود ندارد. پودر پياز با كيفيت، عطر بيشتر و بهتري دارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۶:۴۰ ] [ pari ]

تصورعامه مردم اين است كه حشيش يا مواد هم خانواده آن به دليل دارا نبودن مرفين، اعتيادآور نيستند و اگر هم اعتيادآور باشند، اعتياد يا وابستگي به آن ها روحي و رواني است، اما بعد از چندين بار استفاده، اگر اين مواد به آنها نرسد، دچار علايم جسمي محروميت مي شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۵:۳۷ ] [ pari ]

 آيا شما هم از بيماري هاي تنفسي رنج مي بريد؟ يا در اطراف خود كساني را مشاهده مي كنيد كه با كمك دستگاه قادر به تنفس هستند. هوايي كه همگي ما در آن نفس مي كشيم، از 78% نيتروژن، 21% اكسيژن و 1% گازهاي ديگر تشكيل شده است. سيستم تنفسي ما به طور طبيعي اكسيژن محيط را دريافت مي كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۴:۵۴ ] [ pari ]

 پسر ۱۰ ماهه ام خيلي بد غذا مي خورد و زماني كه قاشق يا ظرف غذايش را مي بيند به طور خيلي شديد گريه مي كند.چه روشي بايد براي غذا دادن اعمال كنم؟

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۲:۴۰ ] [ pari ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب