yaf

yaf
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

به طور کلی تیرچه ها جزو مهم‌ترین مصالح ساختمانی به شمار می‌روند و بیشتر مواد تشکیل دهنده آنها شامل فولاد و بتن می‌شوند. انواع مختلفی تیرچه وجود دارند که از آن جمله می‌توان تیرچه های بتنی، فلزی، صنعتی، سفالی و... را نام برد.

تیرچه صنعتی چیست؟
تیرچه صنعتی یکی از انواع تیرچه ها است که کاربرد زیادی در ساختمان‌سازی دارد. در واقع تیرچه صنعتی ، نوعی تیرچه بتنی است که به روش صنعتی تولید می‌شود. برای ساخت این محصول از دستگاه تیرچه صنعتی استفاده می‌کنند. در این آگهی می‌خواهیم شما را با دستگاه تیرچه صنعتی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

دستگاه تیرچه صنعتی
دستگاه تیرچه صنعتی برای تولید انواع تیرچه در ابعاد مختلف به کار می‌رود. یعنی با استفاده از این دستگاه می‌توان انواع تیرچه ها را با طول و عرض دلخواه تولید کرد. دستگاه تیرچه صنعتی هزینه های جانبی را کاهش می‌دهد. علاوه براین باعث افزایش بهره وری و تولید می‌شود. به کمک این دستگاه می‌توان میزان دورریز میلگرد و سایر مصالح را کاهش داد.

هنگامی که از دستگاه تیرچه صنعتی استفاده می‌کنید، سطح کیفیت تیرچه و میزان مقاومت آن افزایش پیدا می‌کنند. اگر به دنبال کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در فرایند تولید تیرچه هستید، یک دستگاه تیرچه صنعتی می‌تواند به شما کمک کند. برای تهیه دستگاه تیرچه صنعتی با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

خرید دستگاه تیرچه صنعتی
خرید دستگاه تیرچه صنعتی به شما کمک می‌کند تا انواع تیرچه را با سرعت و دقت بیشتری تولید کنید. تیرچه هایی که با استفاده از دستگاه های اتوماتیک ساخته می‌شوند، با تیرچه های سنتی متفاوت هستند

تفاوت تیرچه سنتی (دستی) و تیرچه صنعتی چیست؟ باید بدانید که این تیرچه ها از نظر نوع اتصال، هزینه های اجرایی، میزان خطا در تولید، وجود یا عدم وجود تقارن و سرعت تولید، قدرت تحمل بار، پیوستگی، فرایند کنترل کیفیت، قیمت و نحوه حمل و نقل با هم متفاوت هستند.

- نوع اتصال
تیرچه های سنتی (دستی) به وسیله جوش قوس الکتریکی به هم متصل می‌شوند. در حالی که اتصال تیرچه های صنعتی به وسیله جوش نقطه ای است.

- هزینه های اجرایی
در هنگام ساخت تیرچه صنعتی از بتن کمتری استفاده می‌شود. به همین علت هزینه تولید این نوع تیرچه کاهش پیدا می‌کند. از طرف دیگر مکانیزه بودن دستگاه تیرچه صنعتی هم باعث کاهش نیروی انسانی و هزینه های دستمزد می‌شود.

- میزان خطا
طبیعی است که میزان خطای موجود در روش تولید دستی بیشتر از روش صنعتی است؛ چرا که احتمال بروز خطای انسانی بیشتر از دستگاه می‌باشد.

- وجود یا عدم وجود تقارن
کاهش دقت در تولید تیرچه های دستی باعث می‌شود در اغلب مواقع نامتقارن باشند. این مسئله زمینه پیچش آنها را فراهم می‌کند. در حالی که میزان خطا در ساخت تیرچه صنعتی کمتر است. این امر موجب تقارن تیرچه و تعادل نیروهای داخلی می‌شود. در نتیجه پیچشی در تیرچه صنعتی رخ نمی‌دهد.

- سرعت تولید
حتما می ‌دانید که تولید به روش اتوماتیک نسبت به روش دستی، با سرعت بیشتری انجام می‌شود. بنابراین سرعت تولید محصولات با دستگاه تیرچه صنعتی بیشتر از حالت دستی است.

- قدرت تحمل بار
عدم تقارن در تیرچه های دستی موجب از بین رفتن اتصال بین میلگرد و بال فوقانی می‌شود. بر اثر این اتفاق، تیرچه نمی‌تواند وزن بار را تحمل کند. اما در مورد تیرچه صنعتی حتی اگر عدم تقارن اتفاق بیفتد، اتصال حفظ می‌شود و قدرت تحمل بار از بین نمی‌رود.

- پیوستگی موجود در تیرچه
یکی دیگر از تفاوت‌های این دو نوع تیرچه به پیوستگی آنها مربوط می شود. یعنی برای افزایش طول تیرچه سنتی، باقیمانده زیگزاگ ها را به هم متصل می‌کنند. این کار به وسیله جوش سر به سر صورت می‌گیرد و موجب عدم پیوستگی در این نوع تیرچه می‌گردد. در مورد تیرچه صنعتی، از میلگرد کلاف عرضی استفاده می‌شود. به این ترتیب پیوستگی موجود در طول و اندازه تیرچه حفظ می‌شود.

- کنترل کیفیت
تیرچه های دستی و صنعتی از نظر کنترل کیفیت با هم فرق دارند. هنگام ساخت تیرچه با دستگاه تیرچه صنعتی باید یک نفر به عنوان ناظر کنترل کیفیت در کارگاه حضور داشته باشد. اما حضور چنین فردی برای ساخت تیرچه دستی الزامی نیست.

- قیمت
قیمت تیرچه صنعتی به علت کاهش قطر، استفاده از میلگرد کلاف و کاهش هزینه های اتلاف میلگرد کاهش پیدا می‌کند.

- حمل و نقل
تیرچه های صنعتی وزن کمی دارند. به همین علت به راحتی می‌توان آنها را جابجا کرد. برای خرید دستگاه تیرچه صنعتی فقط کافی است تا با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

تیرچه صنعتی بهتر است یا تیرچه سنتی؟
با توجه به مطالبی که گفتیم حتما متوجه پاسخ این سوال شده اید. به مرور زمان، محبوبیت تیرچه صنعتی افزایش پیدا کرد. چرا که نسبت به تیرچه دستی مزایای بیشتری دارد. امروزه بسیاری از سازندگان و کارفرمایان در ساختمان‌ها از تیرچه صنعتی استفاده می‌کنند. این نوع تیرچه از نظر ساخت و ساز، قیمت و حتی کیفیت بهتر از تیرچه دستی است و تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد.

فروش دستگاه تیرچه صنعتی
دستگاه تیرچه صنعتی مدل‌های مختلفی دارد که از نظر امکانات و قابلیت‌ها با هم تفاوت دارند. برای طراحی این دستگاه ها از فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است. کیفیت بالا، کاربری ساده، گارانتی دستگاه و ارائه خدمات پس از فروش جزو مزایای خرید دستگاه تیرچه صنعتی به شمار می‌روند. هنگام فروش دستگاه تیرچه صنعتی توضیحاتی درباره دستگاه و نحوه کار آن ارائه می‌شود. این دستگاه ها مجهز به ترانسفورمر هستند. به همین دلیل میزان مصرف برق آنها کاهش پیدا می‌کند و قطعات مصرفی حذف می‌شوند. وجود کنترلرها هم شرایطی را فراهم می‌کند تا به بالاترین کیفیت جوش دست پیدا کنید.

فروش دستگاه تیرچه زن صنعتی
فروش دستگاه تیرچه زن صنعتی ، با قیمت مناسبی انجام می‌شود. به وسیله دستگاه های تیرچه زن صنعتی اتوماتیک می‌توان تیرچه های شاخه ای و کلاف تولید کرد. علاوه براین با استفاده از تیرچه ها، خرپا تیرچه صنعتی ساخته می‌شود. این سازه که می‌تواند وزن ساختمان ها، پل ها و بناهای دیگر را تحمل کند، به شکل مثلث است. برای اتصال تیرچه های صنعتی از جوش نقطه ای استفاده می‌کنند. به این ترتیب مقاومت سقف را افزایش می‌دهند. از طریق شماره های موجود در آگهی می‌توانید با مرکز فروش دستگاه تیرچه زن صنعتی تماس بگیرید.

تولید کننده دستگاه تیرچه صنعتی
تولید کننده دستگاه تیرچه صنعتی مدل ‌های مختلفی از دستگاه تیرچه صنعتی را تولید و روانه بازار می‌کند. استفاده از دستگاه تیرچه صنعتی مزایای زیادی دارد.

تیرچه های صنعتی نقش مهمی در تامین مقاومت سازه‌ها و ایفای نقش ستون‌ها دارند. امروزه برای ساخت این نوع تیرچه از دستگاه تیرچه صنعتی استفاده می‌کنند.
در این قسمت به مزایای استفاده از دستگاه تیرچه صنعتی اشاره می‌کنیم.

1- در ساخت تیرچه صنعتی نسبت به تیرچه دستی از بتن کمتری استفاده می‌شود. به همین علت وزن نهایی سازه کاهش می‌یابد.
2- با استفاده از دستگاه تیرچه صنعتی، هزینه نهایی ساخت تیرچه کاهش پیدا می‌کند.
3- تیرچه ها را می‌توان به راحتی در تناژ بالا ذخیره سازی کرد.
4- امکان صادرات تیرچه وجود دارد.
5- می‌توان با استفاده از این روش، سقف سبک تولید کرد.
6- به کمک دستگاه تیرچه صنعتی می‌توان میلگردهای بالایی و پایینی تیرآهن را به صورت یکپارچه ساخت.
7- به علت افزایش سرعت تولید، در وقت صرفه جویی می‌شود.
8- محصول نهایی کیفیت بالایی دارد. افزایش کیفیت باعث می‌شود قیمت تیرچه مقرون به صرفه باشد.
9- دستگاه تیرچه صنعتی شرایط تولید حجم انبوهی از تیرآهن صنعتی را فراهم می‌کند.
10- برای رفع عیوب می‌توان اقدام به نصب میلگردهای تقویت کننده مجهز به جوش نقطه ای نمود.
11- یکی از مزایای استفاده از دستگاه تیرچه صنعتی ، امکان کنترل کیفیت محصول نهایی در هر مرحله است.

برای ارتباط با تولیدکننده دستگاه تیرچه صنعتی و بهره مندی از مزایای تیرچه صنعتی با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

اجزای تیرچه صنعتی
تیرچه صنعتی از 4 قسمت میلگرد بالایی، میلگرد پایینی، میلگرد عرضی و بتن پاشنه تشکیل شده است.
- میلگرد بالایی ممکن است به صورت گرم نورد دیده یا سرد نورد دیده باشد. این میلگرد فاقد نقش مقاومتی است و وظیفه دارد تنش‌های حرارتی را کنترل کند.
- میلگرد پایینی از نوع سرد نورد دیده یا گرم نورد دیده و آجدار است. این میلگرد به تعداد 2 عدد در خرپا وجود دارد.
- میلگرد عرضی همان تیرچه صنعتی است که به حالت ساده یا آجدار است. این میلگرد اگر از نوع گرم نورد دیده باشد، باید حداقل 4 میلی‌متر قطر داشته باشد. اما در صورتی که از نوع سرد نورد دیده باشد، این عدد باید حداقل 6 میلی‌متر باشد.
- بتن پاشنه یکی از اجزای تیرچه صنعتی است که به عنوان تکیه‌گاهی برای بلوک ها عمل می‌کند. این قسمت نقشی در مقاومت سازه ندارد. فایده استفاده از بتن پاشنه این است که در زمان بتن‌ریزی سقفی نیازی به قالب بندی زیر تیرچه نیست.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۵۱:۵۰ ] [ pari ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب