yaf

yaf
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 این موارد در بانوان به دلیل تغییرات هورمونی، زایمان و ... بیشتر دیده می شود. روش های زیادی برای رفع چاقی وجود دارند. ما در این مقاله به دستگاه LPG می پردازیم.
دستگاه ال پی جی (LPG) که با نام های اندرمولوژی و لیپوماساژ هم معروف شده است یک تکنولوژی جدید برای مقابله با چربی های اضافی بدن می باشد.

 

چگونگی کارکرد دستگاه
موتور این دستگاه بر روی پوست مکش ایجاد می کند. دستگاه دارای دو غلتک است که موجب می شوند تا حرکت آن روی پوست راحت تر انجام بشود. گرمای وارد شده به پوست باعث تخریب شدن بافت چربی های اضافه می شود. سپس با افزایش جریان خون و لنف، چربی های انباشته شده از بدن خارج می شوند.

 

کاربرد های دستگاه
دستگاه ال پی جی برای لیپوماساژ و اندرمولیفت به کار می رود.

لیپوماساژ: برطرف کردن سلولیت

سلولیت چیست؟
جمع شدن چربی و مواد زائد در زیر پوست سلولیت است. این دستگاه با حرارتی که به سطح پوست وارد می کند، باعث از بین رفتن چربی ها می شود.

 

اندرمولیفت: رفع لکه و چین و چروک

با تکنیک بلند کردن (lift)، پالس های ضربانی کوچک از سر دستگاه به سطح پوست وارد می شوند. این پالس ها، موج های ظریفی به لایه های زیرین پوست وارد می کنند. این تحریکات و مکش ایجاد شده باعث بهبودی وضعیت پوست می شوند.

 

 

دستگاه ال پی جی برای کدام نواحی از بدن کاربردی تر است؟
این دستگاه برای قسمت های مختلف بدن مانند بازو، شکم، باسن، ران ها، پهلو، سینه و ... قابل استفاده می باشد.


این روش چه مزیتی نسبت به روش های جراحی دارد؟
دستگاه LPG بدون درد و هیچ گونه خطری در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به اندام ایده آل خود می رساند. معمولا روش های جراحی، عوارض جسمانی پی در پی به دنبال دارند. اما در این روش به داروی بیهوشی، بریدن پوست و بی حسی نیاز نیست.

 

چه کسانی می توانند از دستگاه LPG استفاده کنند؟
به طور کلی محدودیتی وجود ندارد. حتی افراد باردار تحت نظر پزشک می توانند از این دستگاه استفاده کنند. در این روش جریان خون افزایش می یابد. بنابراین افرادی که دارای بیماری خاص هستند، باید در این باره با پزشک خود مشورت کنند.

 

چه کسانی نباید از این دستگاه استفاده کنند؟
استفاده از دستگاه ال پی جی برای افراد مبتلا به بیماری های عفونی مانند ایدز، بیماری های قلبی، تنفسی، هپاتیت، دیابت، نارسایی کلیه، سرطان، تومورهای بدخیم و کسانی که ترومبوز عروقی دارند، توصیه نمی شود.

 

اثرات دستگاه از چه زمانی قابل مشاهده است؟
درمان از همان جلسه اول شروع می شود اما اثری که قابل مشاهده باشد، معمولا از جلسه ششم به بعد آشکار می شود.

 

 

آیا همزمان با درمان نیاز به ورزش کردن داریم؟
دستگاه موجب تجزیه چربی داخل سلول ها می شود. تجزیه چربی با آزادسازی انرژی همراه است. انرژی توسط عضلات مورد استفاده قرار می گیرد. پس ورزش کردن در این دوران کمک قابل توجهی می کند.

 

 

آیا نتایج دائمی هستند؟
نتایج به مدت 18 ماه ماندگار هستند. پس از آن با ورزش و کنترل تغذیه باید ماهی یک الی دو بار مجددا از دستگاه استفاده کرد.

 

لاغری با دستگاه ال پی جی ، عوارض جانبی دارد؟
تنها عوارض جانبی این دستگاه مقداری کبودی بر روی پوست می باشد. در برخی افراد علائمی همچون سرگیجه، تهوع، سردرد و ... نیز مشاهده شده است. اما در کل این روش هیچ عوارض خطرناک و جبران ناپذیری ندارد.

 

بعد از اتمام دوره درمان چه نتایجی را می توانم در ظاهر خود ببینم؟
از بین رفتن سلولیت ها

کشیدگی و صاف شدن پوست

محو شدن لکه ها و جای زخم و جوش

افزایش حس شادابی و لطافت

تغییر فرم بدن در برخی نواحی

تولید کلاژن سازی و جوان شدن پوست

 

سخن پایانی
اگر از چاق بودن و افزایش وزن خود خسته شده اید و به دنبال راه های آسان تری برای کاهش سایز هستید دستگاه LPG پیشنهاد مناسبی برای شما است. البته باید توجه داشته باشید که در کنار استفاده از این دستگاه به یک رژیم غذایی مناسب نیاز دارید. برنامه غذایی صحیح، مواد مغذی موردنیاز بدن شما را تامین می کند. به این ترتیب می توانید به هدف خود دست پیدا کنید. برای دریافت یک رژیم غذایی سالم با متخصص تغذیه و رژیم درمانی آنلاین مشورت نمایید. او نکات لازم را به شما یادآوری کرده و یک برنامه غذایی سالم برای شما تنظیم می کند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ تیر ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۰۶:۱۷ ] [ pari ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب