yaf

yaf
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

برای استعلام قیمت دقیق متیل استات از طریق شماره های موجود با واحد فروش در ارتباط باشید.

بازرگانی آبان به عنوان تولید کننده ضد یخ ، حلال های چاپ ، انواع تینر فوری ، مرکز فروش متیل استات و … شناخته می شود. علاوه بر این، در زمینه فروش بوتیل استات ، متیل استات، انواع تینر، فروش سولوسو و سایر مواد شیمیایی هم فعال می باشد.

متیل استات
متیل استات نام شیمیایی یک استر کربوکسیلات است و به شکل مایعی بی رنگ و شفاف می باشد. این ماده از تراکم اسید استیک و متانول به دست می آید. متیل استات یکی از حلال های بسیار پرکاربرد در دنیا است که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده از خانواده استرها است و از نظر ویژگی به اتیل استات شباهت زیادی دارد.

فرمول شیمیایی متیل استات
فرمول شیمیایی متیل استات CH3COOCH3 می باشد. این حلال استری در گروه حلال های قطبی قرار دارد. متیل استات دارای نقطه اشتعال ۱۰- درجه سانتی گراد، نقطه ذوب ۹۷.۷۷- درجه سانتی گراد و نقطه جوش ۵۶.۸۸ درجه سانتی گراد است.


اسامی مختلف متیل استات
متیل استات ماده ای است که با نام های مختلفی مانند متیل استر اسید استیک، اکتان متیلو، استات دی متیل، متیل اتانوآت، متیل استیک استر، دووتون و ترتون هم شناخته می شود.

ویژگی ها و خواص متیل استات
این متیل دارای ساختاری مایع و ظاهری شفاف و بی رنگ است و در بازار مواد شیمیایی با نام های متداول دیگری نظیر متیل اتانوات و استیک اسید متیل استر نیز شناخته می شود. این مایع که از نظر شیمیایی خنثی محسوب می گردد، دارای مقاومت الکتریکی بالا است، به آسانی تجزیه می گردد و ماده ای قابل اشتعال است. نقطه اشتعال این حلال در حدود منفی ده درجه سانتیگراد و معادل چهارده درجه فارنهایت است و به همین جهت، میزان اشتعال پذیری آن بسیار بالا است و از این نظر می تواند خطرناک باشد.

در خصوص بوی متیل استات باید بگوییم که این ماده عموما دارای رایحه ای ملایم و مطبوع است که بوی برخی از انواع چسب ها و پاک کننده های لاک را تداعی می کند. از دیگر ویژگی های متیل استات می توان به میزان سمیت کم و سرعت تبخیر بالای آن اشاره کرد که این ماده را برای استفاده در صنایع گوناگون مناسب ساخته است.

این حلال در دمای اتاق در حدود بیست و پنج درصد قابلیت حل شدن در آب را دارد، اما این در حالی است که هر چه دما افزایش پیدا کند، میزان انحلال پذیری این ماده در آب نیز بیشتر می شود.

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۴۸:۲۲ ] [ pari ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب