yaf

yaf
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

در نتیجه بسته‌بندی این مواد باید با بهترین کیفیت پلاستیک صورت بپذیرد. آیا با بهترین پلاستیک برای بسته بندی مواد آرایشی و بهداشتی آشنایی دارید ؟ در این مقاله قصد داریم بهترین نوع پلاستیک مصرفی را به شما معرفی کنیم. این امر هم در کیفیت بالای محصولات و هم در حفظ محیط زیست تاثیرگذار است. با ما همراه باشید.

بهترین ماده برای بسته بندی مواد آرایشی و بهداشتی
محصولات موجود در بازار از ماده‌های مختلفی ساخته شده‌اند. از انواع قوطی‌ها گرفته تا انواع گالن‌ها ، همه این محصولات از پلاستیک ، شیشه یا فلز تولید شده‌اند. اما با توجه به افزایش نگرانی‌های موجود در مورد محیط زیست ، بهترین ماده برای بسته بندی مواد آرایشی و بهداشتی چیست ؟ با توجه به بحث قیمت تمام شده بسته‌بندی محصولات که رابطه مستقیمی با کیفیت متریال انتخابی شما دارد ، در ادامه به معرفی بهترین ماده برای بسته بندی این مواد خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

پلی اتیلن
یکی از متداول‌ترین و پرطرفدارترین مواد اولیه برای تولید و بسته بندی مواد آرایشی و بهداشتی ، پلی اتلین است. این ماده از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. مقاومت بالای شیمیایی و فیزیکی و همچنین مقاومت آن در برابر رطوبت ، پلی اتیلن را به ماده‌ای مناسب برای بسته‌بندی مواد آرایشی و بهداشتی تبدیل کرده است.
جالب است بدانید این ماده تقریبا قابلیت بازیافت کامل دارد. بطری‌های پلاستیکی و انواع تریگر‌های تولیدشده توسط پلی اتیلن با عدد 2 در مثلث بازیافت شناخته می‌شوند.
پت
پت ماده‌ای است که می‌توان آن را به صورت شفاف تولید کرد. به همین منظور پت جایگزینی مناسبی برای بسته‌بندی مواد آرایشی و بهداشتی به جای شیشه لحاظ می‌شود. همچنین پت‌ها قابلیت بازیافت دارند. عدد بازیافت این نوع از پلاستیک در مثلث بازیافت ، 1 است.

بسته بندی جذاب مواد آرایشی و بهداشتی ، روشی برای معرفی برندینگ
یک بسته‌بندی اصولی و جذاب کمک شایانی در راستای معرفی برندینگ و در نتیجه افزایش فروش محصول شما خواهد گذاشت. به این موضوع به یک دید بلند مدت نگاه کنید ؛ چرا که اگر در آینده بخواهید برند و کیفیت محصولاتتان را تغییر دهید ، کار ساده‌ای به حساب نمی‌آید.
برای مثال اگر محصول مورد نظر ایستایی لازم را برای قرار گرفتن در سطوح نداشته باشد یا اینکه کیفیت و متریال محصولات آرایشی و بهداشتی شما پایین باشد ، دردسرهای زیادی برای مشتریان شما پیش خواهد آمد. همین امر سبب پایین آمدن اعتبار شما و کاهش فروش شما می‌شود.
توصیه می‌شود از یک بسته بندی جذاب و در عین حال باکیفیت برای مواد آرایشی و بهداشتی در نظر بگیرید.
تا اینجای کار به اهمیت بسته‌بندی لوازم آرایشی پرداختیم. در ادامه به معرفی ویژگی‌های مهم یک بسته‌بندی جذاب خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های مواد بکار رفته در بسته‌بندی مواد آرایشی و بهداشتی
در ادامه به 6 ویژگی مهم مواد بکار رفته در بسته بندی مواد آرایشی و بهداشتی خواهیم پرداخت.
1. قابلیت بازیافت ، حفظ محیط زیست
محصولات تولید شده شما باید قابلیت بازیافت داشته باشد. توصیه می‌شود سمبل و عدد بازیافت محصولات روی بسته بندی مواد آرایشی و بهداشتی درج شود. همچنین شما می‌توانید از طریق راه‌هایی مانند تخفیف‌های ویژه ، مشتریان خود را به بازیافت محصولات تشویق نمایید.

دو ماده پلی اتیلن و پت موادی هستند که قابلیت بازیافت دارند.
2. منحصر به فرد باشد
همیشه در بازار ، منحصر به فرد بودن یک ویژگی متمایز‌کننده در بازار محسوب می‌شود. در همین راستا بسیاری از کشورهای اروپایی از پلاستیک سبز برای بسته بندی محصولاتشان استفاده خواهند کرد

3. به راحتی قابل استفاده باشد
به جرئت می‌توان گفت رضایت مشتری از محصول شما ، مهم‌ترین فاکتور برای کسب و کار شما به حساب می‌آید. در نتیجه بسته‌بندی مواد آرایشی و بهداشتی شما به گونه ای باشد که مشتری نسبت به آن احساس راحتی کند.

4. پر کردن داخل آن سخت نباشد
این موضوع را در نظر بگیرید که پر کردن ظروف آرایشی و بهداشتی باید راحت و ساده باشد. اگر این به این نکته دقت نداشته باشید در ادامه فرایند تولید محصولاتتان با مشکل مواجه خواهید شد.

5. بزرگی محل لیبل به اندازه کافی
به هنگام تولید ظروف بسته بندی مواد آرایشی و بهداشتی باید فضایی را برای درج اطلاعات محصول در نظر داشته باشید. این موضوع به بحث برندینگ و افزایش فروش شما نیز کمک خواهد کرد.

6. حمل و نقل ظرف‌های بسته‌بندی
یکی از موضوعات بسیار مهم ، حمل و نقل است. اگر ظرف بسته‌بندی مواد آرایشی و بهداشتی شما برای حمل و نقل جاده‌ای مناسب نباشد ، با هزینه‌های گزافی روبرو خواهید شد. توصیه می‌شود محصولتان را از تمام جنبه‌های وزن ، شرینک ظرف و … بررسی نمایید.

سخن پایانی در مورد بسته بندی مواد آرایشی و بهداشتی
همانطور که در مقاله بالا متوجه شدید ، بسته بندی مواد آرایشی و بهداشتی یک موضوع بسیار مهم و قابل اهمیت به حساب می‌آید. کیفیت و توجه به محیط زیست دو عامل مهمی است که باید در تولید و بسته‌بندی مواد آرایشی و بهداشتی در نظر گرفته شود.
https://naserplast.com/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۲۰:۱۶ ] [ pari ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب