yaf

yaf
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 با اضافه کردن چندین لایه به جای پوشیدن یک لایه می توانید استایل خود را هر روز تغییر داده و متنوع لباس بپوشید. 

همه استایل هایی که برایتان فراهم کرده ایم با یک شال قابل پوشیدن هستند. شما می توانید کمی خلاقیت را چاشنی کارتان کنید و یک استایل شیک و جذاب داشته باشید.

یک پالتوی شتری جزو کلاسیک‌ترین لباس‌های زمستانی است و همه خانم ها باید یک مدل از این رنگ پالتو در کمد لباس خود داشته باشند. رنگ شتری به دلیل خنثی بودن با هر رنگ لباسی ست می شود.

پالتوهای چهارخونه یاور همیشگی فصل پاییز و زمستان هستند و همیشه طرفداران خاص خود را دارند.

پیراهن های یقه دار تابستانی خود را می توانید با بافت های زمستانی ست کنید. پیراهن طرح دار را باید با بافت ساده ست کنید و یا اگر هر دو ساده هستند می توانید از اکسسوری های طرح دار استفاده نمایید.
همچنین اگر هودی و سوئیشرت درمدل لباس پوشیدن شما جایی دارند ، این دو تکه لباس می توانند به سبک لایه لایه پوشیدن لباس در زمستان به شما کمک کنند .

کاپشن از لباس‌های مهم و ضروری در فصل زمستان است که شما را از سرمای شدید محافظت می‌کند. کاپشن های پفی از ترندهای پرطرفدار زمستان و پاییز هستند و همیشه مورد استقبال قرار می گیرند.

اگر قدتان بلند نیست ،بهتر است پالتویی بپوشید که قد آن ها تا زیر زانو شما باشد نه بیشتر، در غیر این صورت باعث کوتاه دیده شدن شما می گردد. اما اگر علاقه دارید که پالتوی بلندتر بپوشید باید از بوت های پاشنه بلند و هم رنگ شلوار خود استفاده کنید. یک رنگ بودن بوت و شلوار باعث می شود شما بلندتر دیده شوید.

پالتوی پشم و خز زیبایی و عمق خاصی به استایل شما می‌دهند و آن را از یکنواختی خارج می‌کنند. شما می‌توانید این مدل پالتوها را در رنگ‌های کلاسیک و ساده مثل مشکی، شتری و … انتخاب کنید.

منبع : https://www.shebreh.com

یک توصیه کلی برای انتخاب بزرگ ترین بخش لباس زمستانی یعنی پالتو این است که آن را به رنگ خنثی انتخاب کنید تا دغدغه و مشکل ست کردن با سایر اجزا لباس هایتان را نداشته باشید



 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۵۶:۱۴ ] [ pari ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب