yaf

yaf
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

جک صندوق برقی راوفور

جک صندوق برقی راوفور | جک صندوق عقب راوفور در این بخش از  مطلب به جک صندوق برقی راوفور خواهیم پرداخت و با توضیحات کامل در مورد مزایای جک صندوق برقی راوفور شما را با این آپشن ضروری بیشتر آشنا خواهیم کرد. در سیستم جک صندوق برقی سنسور تشخیص مانع استفاده شده است تا زمانی که هنگام بسته شدن درب صندوق عقب، مانعی جلوی آن وجود داشته باشد، آن را تشخیص داده و به راننده هشدار دهد. این سیستم اتوماتیک بوده و به صورت هوشمند باعث باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو می‌شود. نصب جک صندوق برقی بسیار راحت است و نیازی به قطع سیم کشی خودرو ندارد. برای نصب جک صندوق برقی خودرو تنها کافیست سوکت‌های آن را جایگذاری کرده و سپس آن را نصب کرد. این مزیت باعث می‌شود که گارانتی خود را نیز باطل نشود. در برخی مواقع درب صندوق عقب خودرو با شدت بسته شده که می‌تواند باعث آسیب زدن به خودرو شود. با کمک جک صندوق برقی این مشکل به سادگی حل خواهد شد و می‌توانید با تنظیم سرعت جک‌های این سیستم در زمان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو از وارد شدن خسارت به آن جلوگیری کنید. از مزایای دیگر این سیستم قابلیت تنظیم میزان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو است. این مسئله موجب می‌شود زمانی که خودرو در محوطه‌ای با سقف کوتاه قرار دارد، بتوانید درب صندوق عقب خودرو را به میزان دلخواه باز کرده و از برخورد درب صندوق عقب به سقف و ایجاد خسارت جلوگیری کنید. در صورت استفاده از جک صندوق برقی خودرو برای باز شدن درب صندوق عقب می‌توانید از ریموت فابریک و کلیدهای داخلی خودرو نیز استفاده کنید. جک صندوق برقی خودرو متناسب با نوع هر خودرو طراحی متفاوتی دارد و هنگام خرید آن باید به این نکته توجه کنید. تمامی مزایای گفته شده شامل جک صندوق عقب راوفور نیز می‌شود. اگر قصد خرید جک صندوق برقی راوفور را دارید و می‌خواهید آن را با قیمتی مناسب تهیه کنید با آپشن کار تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان مرکز به دست آورید.

پدل شیفتر اپتیما

پدل شیفتر یک آپشن جذاب است که طرفداران بسیار زیادی در بین رانندگان حرفه‌ای دارد. این آپشن امروزه برای خودروهای متعددی تولید شده است. اگر خودروی اپتیما دارید و مجهز به این آپشن نیست، به راحتی می‌توانید پدل شیفتر اپتیما که مخصوص همین خودرو است را خریداری کرده و از مزایای آن برخوردار شوید. پدل شیفتر یک آپشن جذاب است که طرفداران بسیار زیادی در بین رانندگان حرفه‌ای دارد. این آپشن امروزه برای خودروهای متعددی تولید شده است. اگر خودروی اپتیما دارید و مجهز به این آپشن نیست، به راحتی می‌توانید پدل شیفتر اپتیما که مخصوص همین خودرو است را خریداری کرده و از مزایای آن برخوردار شوید. در این مقاله به بررسی عملکرد و ضرورت نصب پدل شیفتر اپتیما پرداخته‌ایم، بنابراین اگر تمایل به کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد این آپشن دارید با ما همراه باشید. برای خرید تضمینی و نصب آن نیز می‌توانید به وسیله شماره تلفن‌های موجود در این صفحه با کارشناسان آپشن کار در ارتباط باشید.

آشنایی با پدل شیفتر

پدل شیفتر همان دنده پشت فرمان است که با نصب آن بر روی خودرو خود به راحتی حین رانندگی می‌توانید دنده را عوض و یا خلاص کنید. اغلب پدل شیفتر‌ها به شکل اهرم و یا دکمه هستند که پشت فرمان قرار می‌گیرند و با استفاده از آن دیگر لازم نیست دست را از روی فرمان بردارید. برداشتن دست از روی فرمان به منظور تعویض دنده ممکن است موجب بر هم خوردن تعادل خودرو شود. از آن‌جایی که بهترین حالت دست بر روی فرمان در حالت 10:10 است، لذا پدل شیفتر را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند تا درست در همین حالت نزدیک انگشتان دست قرار گیرد. این در حالی است که در خودروهای فاقد این آپشن معمولا دست‌ها در حالت ایده‌آل نیستند و حتی اکثر افراد فرمان را با یک دست می‌گیرند و دست دیگر را روی کنسول میانی بر روی دنده می‌گذارند که این حالت از لحاظ ایمنی اصلا تائید نمی‌شود. با توجه به اهمیت پدل شیفتر و امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد، بهتر است هر چه زودتر به خرید و نصب آن اقدام کنید تا از رانندگی ایمن و آسوده لذت ببرید. جک صندوق عقب سورنتو آپشن مفیدی است که علاوه بر آن که باعث می‌شود استفاده از صندوق عقب خودرو بسیار راحت‌تر شود، از وارد شدن خسارت به آن نیز جلوگیری می‌کند. در صورتی که خودروی راوفور آسیب ببیند و خسارتی به آن وارد شود، هزینه‌های زیادی برای راننده خواهد داشت. به همین منظور برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به صندوق عقب خودرو، خرید جک صندوق برقی راوفور به دارندگان خودروی راوفور توصیه می‌شود. برای خرید جک صندوق عقب راوفور می‌توانید با آپشن کار تماس گرفته و آن را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب تهیه کنید. تمامی محصولات فروشگاه آپشن کار دارای ضمانت اصالت کالا هستند و این اطمینان را به مشتری می‌دهند که کالای خریداری شده توسط آنها اصل بوده و کارکرد بالایی خواهد داشت. با خرید جک صندوق عقب راوفور هنگام استفاده از صندوق عقب خود را خیالی آسوده‌تر خواهید داشت.

دوربین 360 درجه لندکروز

دوربین 360 درجه در حقیقت از 4 دوربین تشکیل شده؛ یک دوربین در زیر سپر جلو، یک دوربین در سپر عقب، یک دوربین زیر آینه‌بغل سمت چپ و یک دوربین نیز در زیر آینه‌بغل سمت راست. این 4 دوربین تصاویرشان را با پردازشگر سیستم می‌فرستند و این پردازشگر است که با پردازش تصاویر دست‌آخر تصویری 360 درجه از محیط اطراف خودرو را روی صفحه‌نمایش خودرو به نمایش درمی‌آورد. ضمناً امکان آن که این تصاویر را راننده روی گوشی موبایل خود دریافت کند نیز وجود دارد. خبر خوب دیگر آن که در سیستم دوربین 360 درجه از سیستم عامل اندروید استفاده شده و این امر شرایط به‌اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوهای این سیستم در شبکه‌های اجتماعی را مهیا کرده است. دوربین 360 درجه خودرو لندکروز موجب می‌شود خودروی لندکروزتان را حتی در فضاهای تنگ و باریک نیز به راحتی و با تسلط بالا پارک کنید و هیچ از بابت خط افتادن روی بدنه‌ی خودرو نگران نباشید. با استفاده از تصاویر این دوربین کاملاً به دورادور خودرو احاطه خواهید داشت و می‌توانید بدون خارج شدن از خودرو هر قسمت از بدنه‌ی خودرو را مورد بررسی قرار دهید. این نکته نیز باید گفته شود که دوربین‌های نصب شده در سپرهای جلویی و عقبی می‌توانند با تصاویری که ارائه می‌دهند در خیابان‌ها و جاده‌های پر ترافیک نیز به کار آیند و نشان دهند که خودروی شما تا خودروی عقبی یا جلویی به چه اندازه فاصله دارد. اگر فکر می‌کنید دوربین 360 درجه خودرو می‌تواند در راستای یک رانندگی مسلط به کارتان بیاید، در خرید آن درنگ نکنید. برای خرید این آپشن هیچ نیاز به گشتن در کل شهر نیست، کافی ست تلفن را بردارید و با کارشناسان آپشن‌کار تماس بگیرید. با تماس شما، کارشناسان درصدد ارائه‌ی راهنمایی‌های لازم جهت انتخاب دوربین برمی‌آیند و شما را جهت خریدی عالی راهنمایی می‌کنند. سپس می‌توانید سفارش‌تان را به صورت تلفنی ثبت کنید. خرید از یک شرکت معتبر و با سابقه امکان نصب دوربین در شرایطی استاندارد و با تضمینی مناسب را فراهم می‌سازد. این امر موجب می‌گردد که نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی که به هنگام خرید از یک فروشگاه نامعتبر وجود دارند را تجربه نکنید. دوربین 360 درجه خودرو لندکروز | دوربین 360 درجه لندکروز شما می توانید جهت سفارش و خرید هر یک از مواردی که در بالا توضیح داده شد و نیز مشاهده و خرید موارد بیشتر به سایت آپشن کار مراجعه فرمائید.    

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ فروردین ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۴۹:۴۷ ] [ pari ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب