yaf

yaf
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

تزریق بوتاکس در هفت حوض ، یکی از عوامل موثر در زیبایی افراد، داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک است. پوست به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، استرس، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و ... دچار چین و چروک و افتادگی می شود. این امر موجب کاهش اعتماد به نفس افراد و عدم حضور آنها در اجتماع، دورهمی های خانوادگی و دوستانه می گردد. امروزه روش های گوناگونی برای رفع این مشکل وجود دارند. یکی از رایج ترین این روش ها، بوتاکس است. مردم با هدف جلوگیری و رفع علائم پیری پوست (چین و چروک، افتادگی) اقدام به بوتاکس می کنند. معمولا تزریق بوتاکس 20-10 دقیقه زمان لازم دارد و اثرات آن 7-4 روز بعد از تزریق مشاهده می شود. لازم به ذکر است که تاثیر بوتاکس دائمی نیست و 6-3 ماه بعد نیاز به تجدید دارد. در اینجا اطلاعاتی در مورد تزریق بوتاکس در هفت حوض در اختیار شما قرار می دهیم.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ] [ ۱۰:۳۱:۵۸ ] [ pari ]

نحوه راه اندازی کلینیک زیبایی ، مراحل و هزینه ها ، بی شک این روزها یکی از مهمترین کسب و کارها در ایران، راه اندازی کلینیک زیبایی می باشد. زیرا میل به زیبایی روز به روز در افراد بیشتر می شود. برای راه اندازی این کسب و کار باید با نحوه راه اندازی کلینیک زیبایی

آشنا باشید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی نکات مهم راه اندازی این مجموعه و هزینه آن بپردازیم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ] [ ۱۰:۳۱:۲۸ ] [ pari ]

دستگاه تیرچه صنعتی ، آیا می دانید دستگاه تیرچه صنعتی چیست؟ اگر مشغول فعالیت در صنعت ساختمان سازی باشید، حتما این دستگاه را می‌شناسید. دستگاه تیرچه صنعتی سرعت تولید تیرچه را افزایش می‌دهد. در گذشته برای تولید تیرچه ها از روش دستی استفاده می‌شد. اما امروزه تیرچه ها را با دستگاه اتوماتیک می‌سازند. فرایند تولید خرپای تیرچه دستگاه تیرچه صنعتی به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۵۱:۵۰ ] [ pari ]

10 تفاوت تیرچه صنعتی و تیرچه سنتی ، آیا تیرچه صنعتی و تیرچه سنتی تفاوتی با هم دارند؟ به نظر شما تفاوت تیرچه صنعتی و تیرچه سنتی چیست؟ تیرچه یک محصول پیش‌ساخته است که به صورت افقی در بین ستون‌ها، دیوارها یا تیرهای ساختمان قرار می‌گیرد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۵۰:۵۴ ] [ pari ]

میز و صندلی پلاستیکی تاشو برند ناصر پلاستیک یکی از محصولات باکیفیت، زیبا و با دوام این برند محسوب می‌شود. ویژگی برتر این برند، تولید و طراحی میز و صندلی‌ در سایزها و رنگ‌های مختلف برای انواع سلیقه‌ها است. همچنین در طراحی میز و صندلی پلاستیکی تاشو از جنس‌های مختلفی همچون فلز، چوب، استیل و... استفاده شده است. میز و صندلی پلاستیکی تاشو به دلیل قابلیت تاشوندگی بسیار کاربردی می‌باشد و در میان مردم از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. شما می‌توانید از این میز و صندلی پلاستیکی تاشو در مسافرت، پارک، باغ، تراس، بالکن و... استفاده کنید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۲۰:۴۱ ] [ pari ]

همانطور که می‌دانید مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور ما بسیار زیاد است ؛ اما موضوع قابل توجه این است که بسته‌بندی این مواد از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. به دلیل اینکه مواد آرایشی و بهداشتی به صورت مستقیم با سلامت و زیبایی افراد در ارتباط هستند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۲۰:۱۶ ] [ pari ]

کار درمانی و گفتار درمانی در حکیمیه یکی از بهترین مراکز کار درمانی و گفتار درمانی است که در زمینه توانبخشی کودکان و بزرگسالان تلاش می‌کند. مرکز کار درمانی و گفتار درمانی در حکیمیه برای ارائه خدمات خود از درمانگران ماهر و با تجربه استفاده می کند. این مرکز برای دستیابی به نتایج مطلوب در زمینه کار درمانی و گفتار درمانی کودکان و بزرگسالان از تجهیزات پیشرفته و متدهای روز دنیا بهره می‌برد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۱۹:۵۴ ] [ pari ]

کاردرمانی برای ایستادن کودک چیست و چگونه به کودک کمک می‌کند؟ این نوع تمرینات، مهارت‌های حرکتی ظریف کودک را در طول مسیر درمان تقویت می‌کنند. خدمات کاردرمانی دامنه گسترده‌ای دارند. برخی از آنها شامل کاردرمانی برای نوشتن، بستن بند کفش‌ها، غذا خوردن و استفاده صحیح از وسایل می‌شوند.

کاردرمانی برای ایستادن کودک جزو برنامه های آموزشی خاص کودکان به شمار می‌رود. در مورد کودکانی که در سن تحصیل و بازی هستند، تمرینات کاردرمانی به نقاط رشد و مهارت‌های موردنیاز آنها برای بازی و فعالیت‌های تحصیلی معطوف می‌شوند. همچنین می‌توانید برای مراجعه به کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی در کامرانیه کلیک نمایید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۱۹:۲۵ ] [ pari ]

میز و صندلی‌ها تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون خانه دارند؛ تا حدی که بسیاری از افراد هزینه زیادی برای خرید میز و صندلی می‌کنند. علاوه بر میز و صندلی‌های موجود در خانه، بسیاری از افراد برای تراس خانه هم ست میز و صندلی تهیه می‌کنند. خرید میز و صندلی چوبی یا پارچه‌ای، نه تنها هزینه زیادی دارد، بلکه چندان در فضای تراس کارامد نیست. این میز و صندلی‌ها با قرار گرقتن در معرض آفتاب، باد و باران آسیب زیادی می‌بینند و کثیف خواهند شد. ضمن شست و شوی سخت، این میز و صندلی‌ها سنگین هم هستند. راه‌حل تمام این مشکلات خرید میز و صندلی پلاستیکی برای تراس است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۲۶:۵۴ ] [ pari ]

3 راهکار اساسی برای استفاده مجدد از پلاستیک ، امروزه توجه به محیط زیست و بقای آن یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های هر یک از انسان‌های روی کره زمین است. در نظر داشته باشید زمین فقط برای ما انسان‌ها نیست ؛ بلکه تمام موجودات زنده از این کره زیبا سهم دارند. یکی از بهترین راهکارها برای حل این مسئله ، استفاده مجدد از پلاستیک است. در این مقاله 3 راهکار اساسی برای استفاده مجدد از پلاستیک را در راستای حفظ محیط زیست به شما معرفی خواهیم کرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۲۶:۲۶ ] [ pari ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب